فقط بخند

فقط بخند

سایتی پر از خنده.
فقط بخند

فقط بخند

سایتی پر از خنده.

جوک و طنز شهریور 93

مجری: فامیل دور اون چیه دست بچته؟

فامیل: قشنگه آقای مجری؟ من واسش خریدم،اسمش خیلی سخته درست نفهمیدم تملت،تمبلت،...

مجری: آخه بچه انقدری تبلت چمیدونه چیه؟ بچه داری چیکار میکنی؟

بچه: دارم پرینازو ادد میکنم!

مجری: فامیل این بچه الآن باید بره بیرون بازی کنه،فعالیت جسمی داشته باشه،این چیزا به دردش نمیخوره

فامیل: آقای مجری الآن دیگه عصر ارتباطاته...این کارایی که شما میگین مال صبح ارتباطات بود،دیگه خیلی میخواست دیر باشه دو و نیم سه بعد از ظهر!

(یهو بچه میزنه زیر گریه)

فامیل: بابایی چرا گریه میکنی؟

بچه: پریناز تو ریلیشنشیپه!

 

پدر به دختر: پاشو یه لیوان اب بیار برا بابا 
دختر به پدر: ول کن بابا دارم تلویزیون میبینم حال ندارم 
دختر کوچیکتر به بابا: بابا ولش کن این خیلی بی ادبه پاشو برو خودت بخور یه لیوانم واسه من بیار

 

این همسایه روبروییمون تازه اومدن. دخترش ویالون می زنه 
بعد خیلی خون گرمن.
چندشب پیش مارو دعوت کردن واسه شام.
من پاشدم که برگردم خونه، زن همسایمون گفت اقا کجا؟نشسته بودین حالا… 
یه نگاه عشقولانه به دختره کردم گفتم الان وقت تمرین پیانومه باید برم.
بعد مامانم نه گذاشت نه برداشت گفت : تو پیانوت کجا بود چرا دروغ می گی ؟؟؟ این پسر ما از بچگی با دبه ى سرکه تنبک می زنه خودشم می رقصه؛ یه دبه بیارید ببینید چیکار میکنه…!!!
.
.
.
.
.
اصن کمرم شکست خداشاهده…

 

 

امروز صبح دختره زنگ زده برای خرید بلیط کنسرت،

گفت:چنده؟

گفتیم: 40 تومنی، 60 تومنی، 70 تومنی و...

گفت: اینا چه فرقی میکنن؟ گفتیم: بستگی داره که شما کجا بشینین!

گفت: ما ستارخان میشینیم...
نظرات 1 + ارسال نظر

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما میتوانید برای زیباسازی وبلاگ خود از کدهای سایت ما استفاده کنید.
tools.7ironi.ir

همچنین برای افزایش بازدید و بهتر شدن رتبه وبلاگ خود، می توانید به سایت زیر مراجعه کرده و به صورت رایگان تبادل لینک نمایید.
link.7ironi.ir

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.