loading...
عکس و اطلاعات اتوموبیلهای ایرانی و خارجی
کیارش باقری بازدید : 160 جمعه 19 دی 1393 نظرات (1)

هنگامی که لامبورگینی آستریون در نمایشگاه پاریس رونمایی شد، استقبال گرمی از سوی مخاطبان و مطبوعات دریافت کرد. این در حالی بود که لامبورگینی از این خودروی هیبریدی تنها به عنوان یک نمونه نمایشی یاد می‌کرد و قصدی برای تولید آن نداشت. 

نخستین خودروی هیبریدی لامبورگینی به عنوان تابلویی از فن‌آوری‌های پیشرفته برای رقابت با غول‌هایی چون مک لارن P1 و فراری لافراری نیاز به توجه بیشتری داشت. حالا مجله Autocar گزارش داده که شرکت ایتالیایی برای تولید آستریون دچار تردید شده و احتمالاً این خودرو را به مرحله ساخت و تولید انبوه یا لااقل محدود برساند. 

آستریون از یک پیشرانه هیبریدی ترکیبی شامل یک موتور ده سیلندر V شکل با حجم 5.2 لیتر که از لامبورگینی اوراکان به عاریت گرفته شده و 602 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و موتورهای الکتریکی با مجموع توان 296 اسب بخار بهره می‌گیرد. نیروی موتور بنزینی از طریق یک گیربکس 7 سرعته خودکار با کلاچ دوگانه به چرخهای عقب و موتورهای الکتریکی به چرخهای جلو منتقل می‌شود. به همین دلیل این خودرو با نام LPI 910-4 شناخته می‌شود که 910 نشانگر قدرت این خودرو به PS است. یعنی مجموع توان این خودرو 910 PS یا 898 اسب بخار می‌باشد.

برای دیدن ادامه مطلب و تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

کیارش باقری بازدید : 201 جمعه 19 دی 1393 نظرات (0)

میانگین کاهش مصرف سوخت به میزان ۳۰ درصد، کاهش ۴۰ درصدی آلایندگی های خروجی نسبت به موتور مشابه بنزینی، دوام و قابلیت رانندگی بهتر و اطمینان بالا و کاهش هزینه های نگهداری و شتابگیری مناسب، از مهم ترین مزایای قوای محرکه دیزل است.

به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 172
  • بازدید کلی : 10,964