برای دیدن سایر تصاویر دو خودرو و اطلاعات فنی به ادامه مطلب مراجعه کنید.
برای دیدن اطلاعات و سایر تصاویر به ادامه مطلب مراجه کنید.
هنگامی که لامبورگینی آستریون در نمایشگاه پاریس رونمایی شد، استقبال گرمی از سوی مخاطبان و مطبوعات دریافت کرد. این در حالی بود که لامبورگینی از این خودروی هیبریدی تنها به عنوان یک نمونه نمایشی یاد میکرد و قصدی برای تولید آن نداشت.
نخستین خودروی هیبریدی لامبورگینی به عنوان تابلویی از فنآوریهای پیشرفته برای رقابت با غولهایی چون مک لارن P1 و فراری لافراری نیاز به توجه بیشتری داشت. حالا مجله Autocar گزارش داده که شرکت ایتالیایی برای تولید آستریون دچار تردید شده و احتمالاً این خودرو را به مرحله ساخت و تولید انبوه یا لااقل محدود برساند.
آستریون از یک پیشرانه هیبریدی ترکیبی شامل یک موتور ده سیلندر V شکل با حجم 5.2 لیتر که از لامبورگینی اوراکان به عاریت گرفته شده و 602 اسب بخار قدرت تولید میکند و موتورهای الکتریکی با مجموع توان 296 اسب بخار بهره میگیرد. نیروی موتور بنزینی از طریق یک گیربکس 7 سرعته خودکار با کلاچ دوگانه به چرخهای عقب و موتورهای الکتریکی به چرخهای جلو منتقل میشود. به همین دلیل این خودرو با نام LPI 910-4 شناخته میشود که 910 نشانگر قدرت این خودرو به PS است. یعنی مجموع توان این خودرو 910 PS یا 898 اسب بخار میباشد.
برای دیدن ادامه مطلب و تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید.
میانگین کاهش مصرف سوخت به میزان ۳۰ درصد، کاهش ۴۰ درصدی آلایندگی های خروجی نسبت به موتور مشابه بنزینی، دوام و قابلیت رانندگی بهتر و اطمینان بالا و کاهش هزینه های نگهداری و شتابگیری مناسب، از مهم ترین مزایای قوای محرکه دیزل است.
به ادامه مطلب مراجعه کنید.
سایر عکس ها و اطلاعات در ادامه مطلب
برای دیدن سایر عکس ها و اطلاعات خودرو به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
برای دیدن اطلاعات و سایر عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید.
برای دیدن اطلاعات و سایر عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید.
تعداد صفحات : 3