فقط بخند

فقط بخند

سایتی پر از خنده.
فقط بخند

فقط بخند

سایتی پر از خنده.

جوک های جدید - برداشته شده از سایت جوکی

مورد داشتیم پسره تو صف بانک به دختره گفته چند نفرجلوتن
دختره برگشته گفته والا دوتا خواهر بزرگتردارم که جلوم هسن ولی اشکال نداره اگه میخای بیا منو بگیر

نخدین خب حق دارن شوهر گیرنمیاد!!!اینکه نمیشه من بخندم شما بخندی ،پس کی پاسخ باید
 باشه؟؟؟عععع

 

عاقا امروز با دوسدخترم رفتیم کنار دریا...
کنار آب خواستم باهاش شوخی کنم هولش دادم تو آب، عاقا چشتون روز بد نبینه یه مرد بدقیافه از آب اومد بیرون!!!
حالا اینا ب کنار هی میگفت من دوسدخترتم آرایشم پاک شده...فکرمیکرد من خرم دوسدختر من یه جیگریه
 ک تا نداره.
هیچی دیگه یارو رو هول دادم تو آب غرقش کردم! اما نمیدونم ازاون موقع ب بعد چرا از دوسدخترم خبری نیس؟!
ینی میشه تا اون طرف دریا شنا کرده باشه؟؟؟! :|

 

 

جای خالی ات را نه قهوه پرمیکند،نه قلیون ونه حتی کتابو سیگار...
...
..
..
...

ولی اون دوستت بووووود!!!؟؟؟...قدبلنده چشم رنگیه ؟؟؟:D
اون شاید یه کارایی بتونه بکنه ^_^

 

اصن زن آدم باید موهاش بلند و فر باشه که وقتی داره ظرف میشوره 
بری چنگ بندازی لای موهاش 
و سرشو بکشی عقب محکم بوسش کنی ... 
بعد اونم دردش بیاد 
با دستکش کفی بزنه تو گوشت بعد تو با کله بزنی تو دماغش بعدشم طلاق.....تمام ..... 

من برم قرصامو بخورم

 

 

برای مشاهده جوک های بیشتر به این آدرس مراجعه کنید Joky.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
web93 دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 23:43 http://www.web93.ir

قالب های رایگان بلاگ اسکای پشتیبانی از تمامی ابزارک ها، قابلیت ها و امکانات جدید بلاگ اسکای با سرعت لود بالا . از امکانات جدید بلاگ اسکای لذت ببرید همین الان .

http://www.web93.ir

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.