فقط بخند

فقط بخند

سایتی پر از خنده.
فقط بخند

فقط بخند

سایتی پر از خنده.

جوک های جالب شهریور93

دختر فامیلمون پنج سالشه بهش میگم مریم گلی بیا بغلم یه بوس بهم بده 

برگشته مگیه مگه تو خودت زن نداری ؟؟ بزار برم برا الهام بگم میخواستی بوسم کنی^_^

تازشم من میخوام زن وحید بشم

من : وحید کیه ؟؟ 

اون : پچه قشنگ مهد کودمونه 

من : جااااان ، حالا اونم ترو میخواد ؟؟

اون : دارم روش کار میکنم 

من : خرج زندگیرو چکار میکنید ؟؟

مریم : بچه پولداره 

د لامصب اینا رو سوار هواپیما کنید,اینا بزرگ بشن خطرناکنااااا


 


بزرگترین دروغ کتاب عربی

.

. جمع مذکر سالم


 


بابام زده شبکه خارجی، گوسفنده می گه بع بع!

مامانم به بابام می گه: مگه گوسفندای خارجی هم می گن بع؟!


 


امروز یه پیکان دیدم داغونه داغونا مال سال ۴۸بود اصن یه وضی!!!!

پشتش نوشته بود "هرچی دارم از دعای مادرمه!!! " :|

یکی نیس بهش بگه خو بدبخت تو عاق والدین شدی کدوم دعا


 


میگم قدیم که موبایل اختراع نشده بود فامیل و آشنا وقتی توکوچه همو میدیدن سرشونو توچی میکردن و رد میشدن؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.